Målning

Redan torsdag! My god... vart tog veckan vägen egentligen?

Fick en underbar massage igår hos underbara Bottan... verkligen precis vad jag behövde kan jag säga. Hennes kommentar på min fråga om jag var stel i ryggen var också ganska förutsägbar.
- Ingen träning och för mycket jobb... tror fan du är stel i ryggen (*ler*)
Träning lär väl inte hända, men jag skall varva ner jobbet... snart.

Får en massa konstig post nu till stor-sonen som jag inte vet riktigt hur jag skall hantera... allt kräver hans underskrift och han är ju liksom inte här. Får väl skicka ner det för signering och sen hoppas på att det lugnar ner sig. De fattar kanske snart att han är Utvandrad. Idag skall han väl också äntligen få sina möbler och slippa ligga på grönt liggunderlag och en IKEA-madrass. Längtar han hem någon gång kan han ju sjunga med i denna folkmusik-variant från Dobidoo... Som jag skrattade!



Maken målar källartrappan vit... från 70-tals furu till en ljus, fin trappa. Vilket lyft!!

Tror jag skall ringa lilla mamma //Farmskan


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Farmskan

"Bättre att leva livet än att bara hålla sig vid liv..."

RSS 2.0