Still confused...

... but on a higher level!

Ibland blir inte dagarna som man tänkt sig. Ibland händer saker som totalt ruskar om en. Ibland känner man sig helt förvirrad när man börjar försöka förstå vad som hände...
Att fixa en, ja det är inga problem
Att fixa två, ja det går men det är lite besvärligare
Men att fixa tre... hm... kan bli körigt.

Har varit i Lund hela dagen och jobbat och haft en jättebra dag. Samåkte med Torgny och Fredde, vilket var riktigt längesen. De har bråda dagar med siffror så det var tur vi åkte bil ihop annars hade det inte blivit så mycket snack vill jag lova. Pannan i djupa veck i den hörnan...

Efter jobbet hade jag beställt tid hos optikern för en synundersökning och det jag befarat visade sig stämma. Nya glas behövde fixas. Stod och valde bland några olika bågar... hittade ett par som jag gillade jättemycket och ett par som tjejen valde ut till mig. Snabbt sprang jag över gatan till Sascha för att få lite smakråd.

Provade först mina favoriter
- Nej, fy för... du ser alldeles för hård ut
- Ja, men det är väl inget fel med det
- Nästan lite lesbisk...
OK... på med nästa
- Ja, nu börjar det likna nåt
- Men ser jag inte ut som en "pilot-wanna-be"?
- Nej, dom är skitsnygga.

Och visst måste man bara lita på Sascha? Han har ju ändå stylat Julia Roberts!



Vem skulle tro att jag skulle fastna för en dansk...

//Farmskan


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Farmskan

"Bättre att leva livet än att bara hålla sig vid liv..."

RSS 2.0