Äntligen igång

Äntligen är jag igång med pluggandet. Böckerna har kommit och de fem första uppgifterna är inlämnade... låg ju lite efter på grund av min sena anmälan. Nu har jag bara en kvar att göra sen är jag ifatt. Klapp på axeln till mig!

Har haft en bra dag i Lund och Malmö, fått en hel del nya kontakter vilket alltid är kul. Imorgon blir det en kort dag i Älmhult innan jag sätter mig på tåget till Stockholm. Håller bägge tummarna hårt att det inte är så mycket förseningar och annat skit utan att man kommer både dit och hem i vettig tid. Kunde ju vara kul som omväxling.

Sen blir det en go helg med bara mys och lite födelsedagskalas...

//Farmskan



Kommentarer
Maya

Vad pluggar du? Nyfiken

Ha en fin dag!

Kram Maya

2010-09-30 @ 07:52:00
URL: http://mayashideout.blogspot.com
Elin

Jag ar ocksa nyfiken, vad ska du plugga? Kanske darfor du inte svarade mig igar nar jag skrev? Du ar duktig du styvis :)

2010-09-30 @ 16:56:36
URL: http://stiffesdotter.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Farmskan

"Bättre att leva livet än att bara hålla sig vid liv..."

RSS 2.0