Golvläggarhelg

Befinner mig just nu i Motala hos lill-sonen och hans otroligt förkylda sambo. Febrig och snorig är hon och jag hoppas jag slipper ta med mig de bacillerna hem. Igår kväll när vi kom upp hade de gjort god indisk mat som vi käkade samtidigt som vi såg Sverige klå Ungern med 2-0...  Vilken match! Och vilken förändring på laget... nu händer det ju lite.



I morse var vi uppe lite för tidigt för lill-sonens smak men man kan ju inte sova bort en lördag heller. Vid frukosten blev det beslutat att "japp, vi river ut golvet i kök och hall och lägger in nytt". Maken fick på sig snickarbältet och nu håller han lärlingskurs med lill-sonen där nere. Blir jättefint verkligen.

Ikväll kommer även stor-sonen upp och då blir det utgång på någon restaurang (om Madde är piggare förstås...). Sådana här helger gillar jag!

//Farmskan



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Farmskan

"Bättre att leva livet än att bara hålla sig vid liv..."

RSS 2.0