Heja Skåne!

Telefonen ringde 04.08...
- Det har gått bra inatt så vi behöver inte ha något möte.
- Eehh, OK
Vet inte vad som var värst... att ha klockan ställd på 04.25 för att gå upp till ett telefonmöte eller bli väckt 04.08 för att tala om att det inte blev något möte. Hmm... maken blev klarvaken och steg upp. Själv snurrade jag varv efter varv innan jag insåg att jag också lika gärna kunde gå upp. Tur det inte är releaser varje dag men otroligt gott att det gick bra.

Och så... Tack Helen för tipset... jag behövde lite goa skratt


I nästa säsong av Hipp Hipp hoppas jag att de gör en parodi på Marie Sandgren på Radio Kristianstad. Henne kan man nämligen också skratta åt otroligt mycket. Hon pratar med samma inlevelse om både kronhjortars bröl och eldsvådor och hon lanserar nya ord på löpande band. Häromdagen fick vi lära oss ordet "människotrakter"... kändes som hon läste lite ur en version 1.2 av Djungelboken.

Nyligen uppstigen från ett varmt bad... så gött! Är på bättre humör idag och börjar så smått ta mig upp ur den djupa håla jag ramlade i igår... den var röd på insidan.

Ikväll kommer stor-sonen hem för en kort visit för att imorgon bitti flyga till Basel och försöka hitta en lägenhet. Hoppas det blir bra nu med allting... den ene åker och den andre kommer hem. Dottern har snart avverkat sitt år i USA... bara 40 dagar kvar.

Chip Chop //Farmskan



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Farmskan

"Bättre att leva livet än att bara hålla sig vid liv..."

RSS 2.0