Kändisspotting

Sitter på ett fullständigt fantastiskt hotellrum vid Hötorget i Stockholm... Ja, rummet är fantastiskt men också helt omöjligt att hitta till om man inte är född orienterare. När jag steg ur hissen och insåg att det var näst intill en kilometer till mitt rum och med gångar helt värdiga vilken labyrint som helst.. ja, då insåg jag att det nog skulle ta en stund innan jag kunde logga in och lägga mig raklång. Men det gick till slut (*ler*)

SJ höll också sin del av avtalet och kom i tid helt enligt tabellen och sen har jag haft en date med en ex-kollega. Mycket, mycket trevligt... ett glas rött och god pasta satt fint i magen efter den fantastiska tågresan. Hamnade mitt emot en skum typ (ser jag bara skumma typer??) som ringde hem och gav hustrun en hel bokrecension ifrån pocket-boken han läste.

"Deras bråk får vårt äktenskap att befinna sig i sandlådan"
Jo då så att...

Hamnade också framför Rickard Sjöberg ifrån Postkodmiljonären... han är jättelång



I morse i bilen till jobbet satt vi och lyssnade på gamla 70- och 80-tals hits och man förstod med ens att det där med texter och innebörd låg inte högt på agendan just då

Yes Sir, I can boogie, but I need a certain song.
I can boogie, boogie woogie. All night long.
Yes Sir, I can boogie, If you stay, you can’t go wrong.
I can boogie, boogie woogie, all night long

eller...

She's crazy like a fool. What about daddy cool?
I'm crazy like a fool. What about daddy cool?

Dessa låtarna får en sådan låt som Hej, Hej Monica att bli en ren poesi

//Farmskan

PS! Jag pluggar Lean Academy...



Kommentarer
Elin

du ar rolig du (ler). ahh, snygge mannen framfor dig, sa du "hej? fan vad lang du ar.. Svarade han: Oh forlat, jag ska battre mig" ;)

2010-10-01 @ 00:56:08
URL: http://stiffesdotter.blogg.se/
bottan

Fler än jag som kändisspottar;) Tar du Rickard så tar jag Paolo :)Varför inte " Ingen vill veta var jag köpt min tröja...." då är det nästan Karin Boje :) Kram vännen

2010-10-01 @ 19:47:31


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Farmskan

"Bättre att leva livet än att bara hålla sig vid liv..."

RSS 2.0