Nu åkte den ut

Halli Hallå... tillbaka i cybervärlden är jag! En ny dator är inhandlad på Elgiganten idag eftersom den gamla helt enkelt vägrade att starta igår. SÅ TRÖTT MAN BLIR!! Som tur var hade jag sparat undan alla bilder och annat "viktigt" på min externa hårddisk men ändå.... Jag är inte världens bästa på att fixa sånt heller med bredband, e-postkonton och annat tjafs som behövs. Men nu är jag åtminstone ute på internet igen så får väl resten lösa sig efter hand.

Trädgården har fått sig en omgång både av mig, maken, lilla dottern och en fullständigt toppad hund vid namn Ramsey. Han har brutit pinnar, jagat löv och skällt på krattan så nu är han helt utslagen och ligger här och snarkar. Och det känns faktiskt i ben och armar på en annan också.

Skall återgå till installationen men vill önska er en trevlig lördag!

//Farmskan


Kommentarer
Maya

Härligt att ha dig tillbaks :)

Här har det med fixats i trädgården, städats, tvättats och bakats :)

Känt mig så flitig :) Men nu är jag slut!

Slog nu upp ett glas vin och tänker luta mig tillbaka och njuta av en film.

Ha en fin lördag :)

2010-09-25 @ 16:47:08
URL: http://mayashideout.blogspot.com/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Farmskan

"Bättre att leva livet än att bara hålla sig vid liv..."

RSS 2.0