Stökig natt

Det var en otroligt dum idé! Med tanke på mina "terrorist-nojor" och flygresor så var det en otroligt dum idé att igår sätta sig framför TV:n och se filmen United 93. Det var ju årsdagen för 11 september-dåden och det var mycket sånt igår... vilken otrolig grej egentligen när man tänker tillbaka på det! Och i våras stod jag vid Ground Zero i deras museum och grät över de gripande berättelser som fanns där... Usch och fy!!



Men om man nu vet hur nojig man är (och förmodligen kommer att bli än mer efter den filmen) så var det ingen bra idé att titta på den och sen tillbringa halva natten med att hyperventilera och ha ont i magen. Fast det gjorde inte så mycket att jag var vaken heller för det var ett himla stök i lägenheten under natten

* Först ringer Moderns "lille vän" strax innan 12.
* Sen skickar lill-dottern ett SMS runt halv 2.
* Modern skall stänga fönstret och välter ner samtliga saker i fönsterkarmen.
* Modern skall gå på toaletten och vill inte tända för att inte "störa". Lyckas tappa toalettrullen och måste tända för att hitta den och slår då huvudet i en hylla och alla saker ramlar ner...
* Grannen ovanpå skall åka till Kreta och avfärd är halv 4, det hördes!

Jodå så att... hoppas det är lugnare i lilla Everöd i natt.

Maken är förkyld och själv känner jag mig allmänt "kåsen"
//Farmskan


Kommentarer
Papsobabs

Förstår att Ni har mycket sömn att ta igen.Ha Ha.

2010-09-12 @ 21:18:39
Anonym

Det är underbart att läsa vad vi håller på med på kvällar o nätter efter en dag med ihopsättning av soffor osv.

Kram på Er och tack för hjälpen./Mamma

2010-09-13 @ 18:50:51


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Farmskan

"Bättre att leva livet än att bara hålla sig vid liv..."

RSS 2.0