Tvillingar

Började dagen med ett besök på sjukhuset för mammografi... Att något så nyttigt kan vara så oskönt!! Hade det varit en manlig undersökning hade man definitivt hittat ett annat sätt att undersöka de delarna på, det kan jag lova. Jag menar med tanke på att en manlig förkylning är så mycket värre än en förlossning så hade man sett till att lösa det på ett annat sätt. Men nu är det gjort och det är bara att vänta på resultatet och hoppas på det bästa.



En hel kasse kläder till Farmskan från MQ-Lotta kom igår... byxor, tunika, toppar och jeanskjol. Tyvärr passade inte allt men tillräckligt mycket för att jag skall känna mig helnöjd. Nu skall jag se om jag kan förära någon annan det övriga. Brukar inte vara något problem (*ler*)

Lill-sonen skickade följande klipp till mig. En intervju som gjordes efter en match där kommentatorn under hela första halvlek förväxlat honom med en annan spelare. Här vill han släta över sitt misstag...



Dialekten går åtminstone inte att ta miste på... du får skrika mer på planen Tia

En budgetdag har det varit idag. Mycket siffror blir det men man vill ju gärna vara säker på sin sak så man slipper stå där med skägget i brevlådan. Imorgon är det en heldag med hela gruppen, planering inför 2011... spännande

//Farmskan


Kommentarer
Sassa

Nä det blir ju inte så svårt vi är ju som hökar när du kommer med kassarna! Ha ha ha

2010-09-07 @ 22:29:41


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Farmskan

"Bättre att leva livet än att bara hålla sig vid liv..."

RSS 2.0