Dejligt!

Från blåst och eländigt väder igår till 22 grader i solen på baksidan av huset idag... här gäller det att vara flexibel. Har suttit där ute nu och lapat sol, som man har längtat efter det! Snart hoppas jag vakna upp sådan här (men lovar att använda överdel...)



Maken tyckte dock att det var skönare i källaren framför Harry Potter... amen fatta!!

Dagen startade annars med en trevlig brunch här hemma... brunch är otroligt underskattat. Så mycket gott man kan äta till frukost egentligen, kräftstjärtar och aioli till exempel... mmmm!! Dottern som kom upp lite sömndrucken blev glatt överraskad... inte precis vår vanliga frukost som serverades idag. Trevligt sällskap, lite småprat och god mat sådär en helgmorgon är riktigt mysigt. Hoppas vi kan hålla liv i det.

Har sen varit och fikat hos bästaste Manne i hennes nya lya. Så mysigt att ha henne hemma igen. På väg uppför gången kom jag på att jag återigen lyckats med konststycket att glömma köpa en inflyttningspresent. Alltså hur svårt kan det vara på en skala att komma ihåg detta?! Och det händer varje gång att jag står på trappan och tänker javisst ja! Så pinsamt och dumt... förmodligen tycker jag undermedvetet att det borde räcka med mitt sällskap (*ler*). Något självgod inställning faktiskt.

Och äntligen har de lyckats få fast gryningspyromanen efter år av jagande. Måste vara frustrerande att han klarat sig ur knipan varenda gång på grund av för lite bevis. Tänk att VETA att det är han och ändå bli tvungen att släppa ut honom igen. Läste att han eldat upp för närmare 1 miljard kronor. Amazing! Tydligen hade han gått i årskursen under mig på samma högstadie... där ser man. Ingen jag känner igen när jag tittar på bilderna så vi får väl se vad man kan skvallra sig till på måndag kväll när gamla tjejgänget kommer hit.

För Ja... tjejer skvallrar.... //Farmskan


Kommentarer
Sassa

Oj där ser man! Verkligheten är närmare än man tror! Får höra skvallret på måndagkväll då! Kramen <3

2011-04-09 @ 22:32:10
Manne

Du är ju en vacker blomma när du kommer så varför köpa:-) Tack för igår! Kram!

2011-04-10 @ 13:33:57


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Farmskan

"Bättre att leva livet än att bara hålla sig vid liv..."

RSS 2.0