Jo jag tackar jag!

Precis hemkommen från Norrköping där jag varit på kundbesök tillsammans med goa Magda! Trevligt att få njuta av lite Älmhultsenergi igen... Och kan ni tänka er att SJ bestämde sig för att leverera totalt felfritt idag... både dit och hem. Man tackar! Full pott liksom...

Dotter är på audition på högskolan i Växjö idag och imorgon. Hoppas verkligen det går bra, håller alla tummar. Hon stack redan vid halv sex i morse (efter att ha jobbat till klockan ett i natt)... ungdomar, att de bara orkar. Själv är man som en urlakad sill om man inte får sin sömn.


Förresten... på tal om bra kundservice... kolla denna kommentaren på gårdagens inlägg.

------------------------------
Hej
Helena heter jag och jobbar på Viasat.
Ville bara önska dig välkommen som Viasat kund och hoppas att du blir nöjd med ditt utbud.
MVH, Helena Viasat
------------------------------

Jo, man tackar!! Helt plötsligt är jag ännu stoltare att jobba med bra kundservice. Detta är ju just det som gör skillnaden eller hur? Att göra livet gott för sina kunder är vad allt går ut på

Imorgon är det en spännande dag!  //Farmskan


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Farmskan

"Bättre att leva livet än att bara hålla sig vid liv..."

RSS 2.0