Kallt, kallt väder över sjön

Nu funkar helt oväntat nätverket i telefonen igen och jag kan andas ut. Vet inte om det är "IT-frälsaren" som gjort något efter mitt desparata meddelande igår kväll eller det helt enkelt lagat sig själv. Det är ju lite så med teknik... ibland funkar det och ibland funkar det inte (och det behöver man inte vara IT-guru för att förstå).

(Mulle! I know!! Jag och IT är liksom i symbios hela tiden....)

Idag har jag och farmor haft en sångstund... Det var mycket eländiga visor förr
Farmor klämde i med den här som hennes far alltid satt och sjöng.



Själv valde jag den här låten, Nikolina, som farmor lärde mig som liten...



Snacka om härliga minne för oss båda (*mys*)... och att de finns på YouTube!!

Ha en härlig helg!  //Farmskan


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Farmskan

"Bättre att leva livet än att bara hålla sig vid liv..."

RSS 2.0