Pittbull-fredag

Full fart hela dagen, precis så som jag gillar det! Massor på gång, många projekt som kräver åtgärder, kalkyler som skall beräknas, projektbeställningar som skall skrivas, samtal som skall ringas, diskussioner och debatter... då är jag som mest i mitt esse, man kallas ju inte "Pittbullen" för inte (*skrattar*)... De tror inte att jag vet det, men se det gör jag.

Var ni förresten en av nästan två miljarder som såg bröllopet idag? Jag tänkte jag skulle se lite på nyheterna nu en stund... pensionärsvarning på det kanske men då får det vara det. Man blir allt lite rörd när man ser på det tycker jag. Vet inte om maken tänker vara bisittare i soffan men han har i varje fall dragit igång kaffekokaren så kanske han offrar sig.

Såg precis på nyheterna att statsministern och hans familj måste flytta eftersom deras bostad har stora brister och därför behöver renoveras. De uttryckte det som om "de behövde evakueras". Alltså är det verkligen rätt ord?? Är inte det typ vid större faror som brand, gasläckor, översvämningar... ja, vad vet jag.

Imorgon är det redan Valborg... fattar inte var tiden tar vägen! Skall börja den med en lååång sovmorgon och sen en god frukost med maken innan lite massage. På kvällen blir det kalas hos bästaste Manne som fyller år... brukar alltid vara trevligt med högt tryck och mycket skratt så det ser jag fram emot.

Vann förresten två flaskor vin igår så det var kanon att ni höll tummarna!



Unbreak my heart!!  //Farmskan



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Farmskan

"Bättre att leva livet än att bara hålla sig vid liv..."

RSS 2.0