SSS... och underbar!

Idag är det världens bästaste Mannes födelsedag! GRATTIS!!



SSS
(Snygg, sexig och singel... och alldeles alldeles underbar!)
Snart ses vi kompis

Sovmorgon idag trodde jag... men maken var orolig och kvart över sju försvann han bort till bageriet för att köpa frallor. Kvart över sju! Vad är problemet? Lyckades i varje fall somna om och sova ytterligare någon timme innan jag klev upp. Mysig frukost och sen en sväng till farmor.

Idag var hon lite "krickig" som hon själv uttryckte det. Hon ville inte öppna sitt ena öga utan satt och knep med det hela tiden. Vet inte riktigt vad det var men hon säger att hon känner det i kroppen att hon börjar bli gammal. Börjar bli liksom... 99 år, då börjar man inte bli gammal, då är man gammal. Men humöret är det inget fel på och det är skönt.
- Det är snart dags att säga adjö till Signe... hej då Signe!
- Som du säger
... men jag får bara ett fniss till svar.

I eftermiddag har jag varit hos thailändskan på massage och sen en fikapaus i Paps & Babs oas... Skönt att denna säsongen börjar nu med utefika och solsken! Härligt!

Nej... nu in i duschen för att förbereda kvällens partaj hos Manne!



Ha en underbar VALBORG vänner!  //Farmskan

PS! Hon är Caroline af Ugglas...


Kommentarer
Manne

Tack älskade du! Och tack Stefan för disken.

SS (snurrig o sleden) Kram

2011-04-30 @ 23:12:03


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Farmskan

"Bättre att leva livet än att bara hålla sig vid liv..."

RSS 2.0