Aj aj aj...det bultar

... och det bankar i huvudet. Får skylla sig själv att man tvunget måste sjunga så högt (*ler*). Nej, det var en attans trevlig kväll hos grannen igår och man mår lite som man förtjänar. Det var god mat och dricka (!), tävlingar, kubb och en massa sång och musik. Maken hade rena önskekvällen med allt ifrån "I was made for lovin' you baby" till "Dagny". Kan säga att inte alla låtar lämpar sig med dragspel...

Men idag är en ny dag och eftersom huset snart "invaderas" av nya långväga gäster, och lite mat behöver prepareras, är det bara att stiga upp, ta en Alvedon och hoppas att det snart slutar banka. Det är min morbror och moster från Gävle tillsammans med Modern och Rolf som kommer och stannar till imorgon. Det blir nog en Österlentur på dagen med lite lunch och sightseeing först. Ska bli skoj, det är inte ofta man ses

Fick ett SMS från min kusin U i Vittskövle efter att jag skickat ett tack för en trevlig kväll

"Tack själva... skickar med menyn om ni skulle vilja laga grekiskt"



Att jag inte bara dog... det är en bild av duken där maken satt. Kan väl säga att han spillde lite när han skulle lägga upp på sin tallrik (*asgarvar*)

Nej... skala, skala potatis...

//Farmskan


Kommentarer
Maya

Låter som en kanon fest :P:P

Hoppas att allt är bra med dig! Har du vägarna förbi i Åhus så kom på en kaffe :P

Kram

2011-08-02 @ 00:45:50
URL: http://mayashideout.blogspot.com/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Farmskan

"Bättre att leva livet än att bara hålla sig vid liv..."

RSS 2.0