Edinburgh

Javisst... man aker helt enkelt ex antal mil med flyg till ett annat land och regnet fortsatter bara osa ner. Och da menar jag osa ner... fast det ar varmt och skont atminstone

Det borjade annars bra... nar vi kom till hotellet sa fanns dar ingen bokning pa oss. Great verkligen... da ar man glad att man bokat via Ticket som fick ordna upp det hela och sen fick vi tva skitfina rum pa toppvaningen. Verkligen inget att klaga pa dar!

En sak tycker jag dock ar lite konstig. Nar man flyger med Norwegian sa far man ha 20 kg bagage per person. Jag och maken har en vaska ihop som vagde 22 kg och se det gick inte! En vaska far inte vaga mer an 20 kg. Jag forstar verkligen inte detta for det maste val vara vikten som ar det viktigaste inte antalet vaskor, eller??

Vi ar fyra personer som aker och vi har tva vaskor tillsammans = 22 + 15 kg = 37 kg
Om vi haft vars en vaska med 20 kg hade det blivit = 80 kg
Fler vaskor och fler kilo... vad gjorde vi for fel???

Naja.. man behover inte forsta allt som Nisse sager. Som varfor vatska blir mindre farligt att bara med sig upp pa planet om man lagger den i en plastpase. Konstigt...

Imorgon hoppas vi pa lite uppehall.

//Farmskan


Kommentarer
Maya

Hoppas ni slipper regn i morgon!

Nu ska jag strax krypa ner... skickar gubben på Gåsa jakt om en stund...sen sängen :p

Ha en underbar dag! (Utan regn)

Kram

2011-08-11 @ 01:54:09
URL: http://mayashideout.blogspot.com/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Farmskan

"Bättre att leva livet än att bara hålla sig vid liv..."

RSS 2.0