Helt omöjligt

Eftersom vädret var lite dåligt idag igen gick jag på mina digitala bilder igen för att fixa album. Denna gången var det bilder från vår USA-tripp 2006 när vi besökte stora dottern. Oj vad skoj att gå igenom dom igen. Man borde göra sånt där oftare. Blev ett riktigt fint album tror jag... får väl se när det kommer. Det förra jag gjorde ifrån Rom blev ju sådär, snacka om att jag tog fel storlek på album. Så besviken blev jag när det kom men jag orkar bara inte göra om det, även om Extrafilm (detta fantastiska servicebolag) sa att jag fick nya album utan extra kostnad. De är helt otroliga när det gäller att se till sina kunder!!

Svärdottern som också håller på med lite foto ville att jag skulle skicka över ett foto på döttrarna som de tog i julas och gav till maken. Så fina de är och så lika när man ser dom så här.



När jag skickat över det kom nästa förfågan... om det fanns något kort på mig och maken.
Och jag kan säga att jag letat mig fördärvad genom alla tusentals kort. Det finns helt enkelt inte ett (obs! vettigt) kort på mig och maken. Så det blir till att fixa det nu när vi åker till Skottland... vi måste ju ha något kort på oss bägge ihop förutom bröllopsfotot.

Annars har det mest varit lite pyssle för vår del idag. Lite målning, lite lister, lite tvätt... och så har vi bägge varit ute och sprungit också. Jag var faktiskt jäkligt stolt idag för jag klarade nästan hela rundan... gick bara tre små gånger vilket är rekord. Ett par gånger till så skall jag fasen ta hela rundan i ett svep. Det går inte fort men det går framåt... och det är ingen vacker syn heller men det skiter jag i.

Imorgon är det lördag och massage hos thailändskan väntar, sen ett besök på Antik- och samlarmarknaden på Bäckaskogs slott för att se om man äger något värdefullt, innan vi blir bjudna på lite käk hos Paps & Babs... myslördag!!

//Farmskan

PS! Git... kilten är ju hela äventyret (*ler*). Jag hoppades ju nästan att det skulle hänga ner lite under men det var kanske att hoppas för mycket. Kramar till dig, miss you all!!!



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Farmskan

"Bättre att leva livet än att bara hålla sig vid liv..."

RSS 2.0