Rundar av veckan

Jobbat hemifrån idag och imorgon har jag tagit en semesterdag, skall bli skönt att få en långhelg. Tänker tillbringa den semesterdagen till största delen inne hos goaste Sasha som skall fixa till mitt hår. Och det behövs... my god som det ser ut just nu. Sen är det fullt upp hela helgen, det är nämligen loppis-tid nu igen i Everöd och jag och töserna skall som vanligt sälja porslin. Skall bli kul! Lite ärtsoppefest på lördag kväll där emellan och sen är det dags för två dagar med jobbet till Polen... och gissa vilken väska jag skall ha



Hämtade den idag och den är riktigt läcker!

Var och hälsade på farmor Signe idag, kändes som om det var ett tag sedan. Hon hade åldrats tyckte jag på de här dagarna, kändes trött och lite förvirrad. Det är inte så lätt heller att föra ett samtal med henne för man pratar liksom inte om samma saker. Hon hör ju så förbenat dåligt så det blir bara konstiga svar på frågorna (*ler*). Men hon har sitt goda humör och det är skönt.

Har laddat in lite kort nu från Skottland och då kom vi på att vi skulle se om filmen Braveheart... en fruktansvärt blodig film men bra. Nu när man hade hört den rätta historien också kändes det kul att se den igen. Här är min egen Braveheart en regnig dag i Edinburgh...



Ha ha ha ha... underbar! Han ser ut som fågelskådaren i Falkenbergsrevyn

Dags att hänga tvätten
//Farmskan


Kommentarer
Maya

Modesty Blaise en kvinna helt i min smak :P... en sån vill jag med ha :P

Kramen på dig... och bild det väntar jag på ...hihihi

2011-08-19 @ 18:08:55
URL: http://mayashideout.blogspot.com/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Farmskan

"Bättre att leva livet än att bara hålla sig vid liv..."

RSS 2.0