Tervetuloa

Quality Dan Hotel Kastrup... klockan 19.32 en tisdagskväll. Ingen vidare action... lite jobb, lite bok, lite TV och sen i säng. Klockan ringer tidigt imorgon för avfärd mot Oslo.

Visste ni att i DK använder man inte begreppet MIL, enbart kilometer. Förstod det idag när min danska kollega frågade hur lång en svensk mil är. Då lärde jag honom det. Precis som han lärde mig att svenska tåg kör på vänster sida, helt tvärtemot man gör i DK vilket leder till att man måste korsa spåren någonstans mitt på den lilla konstgjorda ön i Öresund. Erfarenhetsutbyte...



Underbar låt... fantastisk sångare!

//Farmskan

PS... Tervetuloa... Välkommen på finska. På tal om att lära sig något nytt


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Farmskan

"Bättre att leva livet än att bara hålla sig vid liv..."

RSS 2.0