Trött som en gnu

Usch och fy... idag var jag trött. Har gäspat mig igenom dagen (*gäsp*)!



Mörkare på morgonen nu och kortare kvällar... hösten närmar sig. Idag blev jag åtminstone glad när jag kom hem och förstod att byggjobbarna är tillbaka från sin run-away. Alla takpannor är nu på plats, nu fattas bara lite underslag, panel på gavlar och en garageport. Men de skall bli färdiga denna vecka... nåja, seeing is believing!

Förresten så har jag myror i huvudet... det är inte bra

//Farmskan

PS! Kan en vit ko titta på en brun ko och förstå att de är olika??


Kommentarer
Magda

Kan inte svara på din kofråga, men här kommer lite annan information om kor; Visste du att vit/svart-fläckiga kor alltid har svarta öron?

Det har jag lärt mig av Ullstorps-Torgny :)

2011-08-26 @ 22:40:21


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Farmskan

"Bättre att leva livet än att bara hålla sig vid liv..."

RSS 2.0