Warszawa

Har precis käkat en god macka till lunch och strax börjar vårt tvådagars-möte här i Warszawa. Vädret är helt fantastiskt, runt 25 grader så man har som vanligt helt fel kläder med sig... Men de är väl packade i min nya röda pärla (*ler*). Flygresan hit var dock ingen rolig historia och ni vet ju min flygnoja... fick nästan panik ett tag. Hoppas man hinner lugna ner sig till hemresan i varje fall. Kan säga så mycket att jag kan förstå folk som har tvångstankar nu... att man gör allt möjligt märkligt för att kontrollera sin ångest. Gäller bara att inte fastna i det.

Hoppas ni har det gott i Svedala också!

//Farmskan

PS! Någon som har en polsk adapter...


Kommentarer
Git

Jag har en polsk adapter!

2011-08-23 @ 21:57:12


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Farmskan

"Bättre att leva livet än att bara hålla sig vid liv..."

RSS 2.0