Dags att kliva ur

.... komfortzonen! Och då menar jag verkligen kliva ur den. För nu väntar nya äventyr för Farmskan på det nya året. Jag vet... jag byter tjänst som andra byter strumpor men det där kan man ju inte riktigt styra. Man får helt enkelt ta chanserna när de kommer. Och det här är en "once-in-a-lifetime-chans" som jag inte vill missa så efter många och långa överläggningar med både mig själv, maken och familjen har jag bestämt mig för att tacka Ja. Tacka Ja till tjänsten som Country Manager i Holland. Wiieee!!!!!

Nu blir det ostar, tofflar, väderkvarnar, choklad och tulpaner för Farmskan.



Efter nyår börjar jag och kommer så småningom att flytta ner till Amsterdam, så fort jag har fått en lägenhet. Vi har bestämt oss för att inte sälja huset just nu utan maken kommer att bo kvar här hemma och så pendlar jag hem över helgerna. En helg i månaden kommer han att pendla ner till mig. Och sen får vi se, får han jobb och jag trivs så drar vi kanske upp våra bopålar och flyttar ner bägge två. Vem vet vad framtiden bär med sig. Men just nu är jag bara så sjukt glad och taggad för att ha fått den här chansen!

Lovar ni att komma och hälsa på??

//Farmskan


Kommentarer
Pappa

Ett stort grattis Åsa. Lycka till där nere bland tofflor,blommor,ostar och kanaler.Vi lovar att komma ner och hälsa på när Du kommit i ro.

2011-12-12 @ 20:58:42
Ingemo

Stort GRATTIS. Verkligen kul för dig. Klart vi kommer och hälsar på. Det är ca 30 år sedan vi var i Amsterdam

2011-12-12 @ 21:23:35
Kusin P

Gefeliciteerd lieve neef. Het is duidelijk we komen om te zien!

Knuffelen

2011-12-12 @ 22:22:42
Tessan

Grattis, vad skoj :)

2011-12-12 @ 22:58:43
Git

Men men herre jösses!! Grattis Åsa, här går det undan vill jag lova. Kul! Och massor med Lycka till! Kram

2011-12-12 @ 23:23:31
Mamma o Rolf

Jättegrattis.

Klart vi kommer och hälsar på. Vi har aldrig varit i Holland någon av oss. Kom i ro och vi kommer, om det blir långsamt, vi kan ro om dig såååååå. Kram

2011-12-13 @ 10:53:00
Kurt Hansson

Supertrevligt Åsa. Helt rätt att gripa tillfället i flykten! Man får inte missa några chanser. De kommer oftast bara en gång! Jag tror nog Stefan sticker ner han också... Lycka till! Vi ses i Amsterdam.

2011-12-13 @ 14:27:29
Mamma

Vet att det blev fel. Bäst att säga det innan du hinner driva med din mamma. Rå om dig så det så......

2011-12-13 @ 14:59:45
mulle

Grattis och lycka till, blir säkert spännande. när du är hemma vet du att vi har "paxat" en plats till dig i älmhult:)



2011-12-13 @ 21:16:23


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Farmskan

"Bättre att leva livet än att bara hålla sig vid liv..."

RSS 2.0