Fru Bondgård

Att jag inte bara dog av skratt idag... bara jag och en kollega på hela avdelningen och när jag skrattat högt en lång stund kom han bort och undrade vad som händer. Då hade jag en stund innan fått ett mail på holländska och eftersom språket inte riktigt är på plats än (=underdrift) så kopierade jag texten och la in på Google Översätt. Så här började mailet:

"Vill passa på att tacka för mötet i förra veckan Fru Bondgård...."

Att heta FARM utomlands kan ha sina nackdelar... (*asgarvar*)!! Men jag bjuder på det och jag vet att jag från och med nu, för evigt och för alltid, kommer att få heta Fru Bondgård...

//Farmskan



Kommentarer
Anonym

Underbart med namn/kram

2011-12-30 @ 19:04:50


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Farmskan

"Bättre att leva livet än att bara hålla sig vid liv..."

RSS 2.0