Hade jag bara vetat

Hade jag bara vetat att man fick huvudvärk och "bakiskänsla" av friterad banan så hade jag inte ätit det igår kväll... (*ler ansträngt*). Men man får skylla sig själv eller rättare sagt... fy fasen vad trevligt vi hade igår! Efter en hektisk dag på jobbet som dessutom toppades av ett något "oförberett" framträdande inför runt 75 personer (=typiskt mig att vara ute i sista minuten!) så skjutsade maken mig till stan och lite firande av en tjejkompis som fyllt år.

De andra samlades på torget för lite glöggdrickande och jag förberedde lite mys hos underbara Sascha. Strax kom hela gänget dit och goaste kompisen lämnades över i Saschas händer. Vi andra drack lite vin och snacks och försökte samtidigt lära oss lite hur man skall styla sig. Lite klippning, föning och make senare var hon så fin!

  

Kolla ögonen!! Sen traskade vi alla iväg bort till Rose Garden där vi förbeställt lite buffé och det var där jag åt av den förbenade friterade bananen... Mätta och glada (=runda under skorna) gick vi hem till Cissi för lite musik, spel och kaffe. Så kul att bara sitta och snacka skit... tänk vi har hängt ihop i över 40 år... japp, så gamla är vi!!

Men idag är en annan dag och jag önskar att jag inte bokat upp mig för julbord på Dannes loge ikväll. Men se så långt tänkte ju inte jag när detta bokades så det är bara att bita i det sura äpplet. Men först skall jag och maken en sväng till stan och köpa de sista julklapparna, en julgran, lite julmat och så skall jag på massage... åååhhh gott!!

Idag blir det vatten... och ingen dessert
//Farmskan


Kommentarer
Sassa

Å du är för go du, synd att du blev dålig på desserten bara stackars dig! TACK för igår det gorde ni BRA är så nöjd! Ha nu en underbar kväll med mannen din o ta en chockladbit till kaffet! Ha ha ha! KRAM

2011-12-17 @ 12:27:43


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Farmskan

"Bättre att leva livet än att bara hålla sig vid liv..."

RSS 2.0