Lördagskul

Ikväll blir det lördagskul här hemma. Kusin P och kusin U skall komma hit och snacka skit och det ska bli så kul... jag vet att det blir mycket skratt och det behöver man. Har spenderat två timmar i affären för att inhandla till kvällens meny och blir så jäkla förbannad när det inte finns det man skall handla. Jag var ändå i en hyfsat stor affär (läs: inte den lilla butiken i byn) men det hjälpte inte. Så besviken man blir för man kan ju nästan känna smaken i munnen redan på det man bestämt. Men eftersom det inte fanns färska fikon eller mjuk pepparkaka så får jag hitta på något annat.

Har varit inom farmor en sväng men hon är trött... hon sov sittande på en pinnastol när jag kom och hade kasat ner rejält. Bara ett under att hon inte ramlar. Dessutom hade hon försökt möblera om, anar icke varför, men det var väl något som hon kände för antagligen. Sötis!

Nej, nu kallar köket... dags att dra igång! Men först en underbar jullåt



John Legend och Mariah Carey

Varsågod... från mig till er!
//Farmskan

PS! Ja, Maya... det var en magisk kväll (*ler*)


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Farmskan

"Bättre att leva livet än att bara hålla sig vid liv..."

RSS 2.0