Lund, en tisdag

Luciadagen och den började med skönsång i cafeet på jobbet. Lucian råkade ställa sig direkt under en brandvarnare och det var ju mindre lyckat... Men de sjöng bra

Full fart hela dagen och vid 3-tiden loggade ett helt gäng kollegor in för ett tvådagars möte. Riktigt bra har det varit med många diskussioner. Jobbade fram till 6, och sen har vi varit och käkat tillsammans. Och nu ligger jag nerbäddad i en säng på hotell Concordia i Lund... Så var min tisdag

Vill passa på att tacka för alla gratulationer jag fått. Känner mig så glad för det och hoppas få se er alla i Amsterdam framöver (*ler*)

//Farmskan

Mamma! Jag driver väl aldrig med dig



Kommentarer
Bosse å Barbro

Jätte stort Grattis!! Nu fattar även vi vad som har hänt med "skånska". Vi kommer nog bara en och en så vi inte skrämmer Holländarna "HAHA" med vår fyr-foting.

Stort LYCKA TILL i Holland

2011-12-14 @ 09:47:07


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Farmskan

"Bättre att leva livet än att bara hålla sig vid liv..."

RSS 2.0