Snurra snurra snurra

Hemma igen från Amsterdan och idag är det dan före semesterdan... ledig imorgon fredag och sen ser jag fram emot många dagars julmys. Dagen skall tillbringas först i Köpenhamn men sen i eftermiddag blir det nog bara lite "avslutning och tomtemingel" hoppas jag. Varva ner är ledordet för Farmskan nämligen... Inatt vaknade jag klockan 03:49 och har inte kunnat somna om. Massor av saker snurrar runt i huvudet, saker som måste fixas, saker som måste hinnas med, saker som måste informeras, klappar som skall köpas, har jag all mat, kom jag ihåg att... Så ledigheten behövs verkligen, det känns i hela kroppen!

Flygresan hem gick bra, de varnade lite för turbulens men det var helt OK. Jag hade lyckats få en plats i Economy Extra, vilket innebär gratis mat och dricka. Men eftersom jag inte kan äta eller dricka när jag flyger och dessutom ville ha sällskap av min kollega (som blivit bokad på annan plats) så frågade jag mannen bredvid honom om han ville bli uppgraderad. Lite tveksam var han att flytta på sig men när jag sa att det innebar gratis mat nappade han direkt. Och som han nappade... vitt vin, två cola, extra ramlösa, mat... (*ler*)

Igår kom jag hem sent och missade därför att fira födelsedag med den här godingen:



Stor-sonen fyllde 28 år... HIPP HIPP HURRAAAAAA!!! (Och Ja, jag var bara 11 år när jag fick honom... ingenting konstigt med det alls... så är det på landet). Han är född den dagen på året när mörkret tar slut och ljusare tider väntar runt hörnet. Får helt enkelt försöka kompensera honom med lite firande ikväll istället...

Nej, nu surrar makens väckarklocka... jag lär få lite konstiga blickar över att jag redan är uppe, har betalt räkningarna, läst tidningen och nu bloggar... men vad sjutton

That's me! The one and only
//Farmskan


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Farmskan

"Bättre att leva livet än att bara hålla sig vid liv..."

RSS 2.0