Zoologisk have...

Fatta... vi sitter i lobbyn på hotellet i Amsterdam och plötsligt kommer där en mus springande över golvet. EN MUS!!!! Jag hatar möss... alla ni som känner mig vet vilken fobi jag har för detta. Jag får fullständigt spel och tvingar mina kollegor att söka igenom alla mina väskor som står på golvet så den inte hoppat in där, plus att jag nu sitter på mina fötter.... USCH!!!

Och som om inte det var nog så kommer där en liten fågel flygande över huvudet stunden efter och då blev jag så jäkla rädd att jag slog till min kollega rätt över armen. Han for upp och blev skiträdd... världens hallabaloo. Man kan ju undra om vi bor på ett zoo eller nåt....



Enligt personalen är detta ganska vanligt... det händer ofta och det händer alla, inget man kan göra något åt. Jag har just ändrat mig... jag kommer inte att flytta till Amsterdam!

//Farmskan


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Farmskan

"Bättre att leva livet än att bara hålla sig vid liv..."

RSS 2.0