Feng shui

Onsdag och precis hemkommen från en underbar massagestund hos Bottan. Fast det är egentligen inte särskilt underbart när hon hittar de där ömma punkterna som liksom knastrar... Aj som bara den!

Maken däremot som egentligen skulle varit på "pingvinparty" (läs: Sir Väs-möte) fick dock ställa in detta eftersom garagetaket började bråka igen, trots alla stöttor och annat. Så han har rensat, slängt och kört skit hela kvällen för att sedan kunna börja riva ner innertaket. Värsta Feng Shui aktiviteten... lite overkill i ett garage eller vad tycker ni?



Dagen har gått i en otrolig fart och därmed var mer än halva veckan gången. Magic! Lyckades med att beställa 12 sallader igår till ett möte som sen inte blev av... hade avbokat dem igen men det hade blivit något fel så de kom ändå. Det roliga var att jag själv inte såg när de var och levererade dem så jag gick ut och köpte en sallad till lunch. Ibland blir det mer fel än vanligt...

Igår fick jag ett väldigt märkligt besked som gjorde att luften gick ur mig som en ballong

Just gonna stand there and watch me burn!  //Farmskan


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Farmskan

"Bättre att leva livet än att bara hålla sig vid liv..."

RSS 2.0