Plugg-ångest...

Pust och stånk vilken ångest jag har för det här pluggandet. Böckerna ligger där och hånar mig "börja läs nu då!!" och jag får bara mindre energi. Buhu! Hoppade ju på delkurs tre nu i Lean-programmet igen. Gjorde ju ett uppehåll för statistiken (vilket ex-boss tycker var helt förkastligt...) och nu på det igen för delen som innebär projektarbete enligt Six Sigma-metoden. Första inlämning i nästa vecka så det är ju GOTT OM TID!!!

Nåja, ger man sig in i leken får man leken tåla... det sa alltid min kloka farmor Signe

Idag har jag annars bara latat mig, kelat med hunden, besökt svärföräldrarna och sniffat på ångorna från makens och lill-dotterns middag. Jag är skithungring, har huvudvärk efter världens sockerfall men jäklar vad jag inte skall ge mig denna gången. Bara 17 påsar kvar...

Nej... en film skulle sitta fint  //Farmskan

PS! Makens absolut bästa kommentar idag:
"Sådär ja... då har vi genomlevt ett kapitel av city-kliniken!"



Kommentarer
Maya

Hej!

Hoppas att allt är bra... men vad är 17 påsar kvar???

Ha en fin fin vecka!

Kram

2011-01-30 @ 19:32:47
URL: http://mayashideout.blogspot.com/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Farmskan

"Bättre att leva livet än att bara hålla sig vid liv..."

RSS 2.0