Livet börjar vid 21

Grattis älskade Dotter på din 21-årsdag... nu börjar livet (i varje fall om du bott i USA)



Vet att du älskar den här bilden bara för att vi ser så korkade ut vid sidorna... men det bjuder vi på en dag som denna! Happy Birthday!

Vet att jag inte borde skriva något om körningen till jobbet idag för min Far går upp i limningen... men nu gör jag det ändå. Alltså, folk (= läs irriterande sniglar) som kör bakom saltbilen i 40 km i timmen... Varför?? Tror de verkligen att saltet ger en verkan direkt och att de därför inte kommer att halka av vägen? För att inte tala om att de förstör bilen av saltet som sprutar upp på lacken. I morse hamnade jag bakom en lång rad av bilar bakom saltbilen och allt bara för att den lilla irriterande röda bilen längst fram vägrade köra om. Gaahhh!!

Och jag som annars är ett under av tålamod (det säger i varje fall Fru Ekdahl och henne litar jag på!)... jag fick helt enkelt räkna till tio och sen blunda och trycka gasen i botten och köra om. Sådär ja! Först i kön igen (*skrattar*)

När jag satt där i bilen spelade de Thomas di Levas version av "Sträck ut din hand" och har ni tänkt på att den mannen inte kan uttala bokstaven Ä. Han säger liksom "aaäää" så där lite långdraget... så väg blir vaaaääg. Vet inte riktigt vad jag tycker om honom egentligen, han är sådär lite lagom galen och annorlunda men ändå inte.

Sista dagen med Chefen på jobbet... de sista tre dagarna är han på drift och jag kan avveckla mig själv i lugn och ro. Kändes lite konstigt att säga hej då, helt overkligt liksom. Blir väl ännu värre på fredag... och jag som är så jäkla blödig. Better snap out of it right now!

Your space is no longer My space... //Farmskan


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Farmskan

"Bättre att leva livet än att bara hålla sig vid liv..."

RSS 2.0