Nu håller vi tummarna

Fy fasen som garagetaket ser ut... innertaket är borta och all isolering är nere och det ser ut som f-n helt enkelt. Avloppsröret uppe i taket har antagligen legat och läckt en längre tid och det är ingen vacker syn vill jag lova. Försäkringskillen var här precis och kollade in det och hans kommentar... "det här var ingen liten historia" känns sådär. Mög!! Nu skulle de komma imorgon igen med någon ytterligare för att besiktiga det hela och jag håller mina tummar så de blir blå för att de hjälper till. Kräk, kräk, kräk!

Fast med vår vanliga tur så... även om jag vann 130 kr på Lotto idag.

Ikväll är det handbollsmatch för Sverige igen och jag hoppas verkligen att de spelar bättre än de gjorde igår. Visst, koreanerna gjorde det bra men det var alldeles för mycket individuella fel för att det skall vara OK i ett VM. Mina nerver pallar knappt en hel match.

I övrigt har det varit en spännande dag... Skall djävulen bära Prada?



Hade varit rätt kul faktiskt

Nu har maken poppat popcorn... fatta så gott det luktar!
//Farmskan


Kommentarer
Bottan

Hoppas du högg in på popcornen, de smeker själen på vägen ner till midjan och höfterna ;)

2011-01-21 @ 19:45:52
URL: http://bottan.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Farmskan

"Bättre att leva livet än att bara hålla sig vid liv..."

RSS 2.0