Turken hade rätt...

Att äta ett helt paket vitlökssmör själv till köttet... det är inte bra va!? Magen klagar lite men det är ju så gott att man inte motstå liksom. Potatisgratäng och gott kött, sallad och vin... Det kan liksom inte bli bättre så här en go och härlig lördag. En lördag som började med att jag och Dottern fick oss varsin duvning hos thailändskan. Det var första gången för Dottern så hon har varit mer än salig hela dagen.

Jag var först ut så när hon hoppade upp på bänken begav jag mig bort till Hälsa & Helhet för en "Ansiktsbehandling de lux". Alltså jag säger det direkt, det är riktigt riktigt skönt men... vad får man för pengarna egentligen? Peeling, fuktkräm, ångmaskin, tryckta porer, minimalt med ögonkräm, ansiktsmask och dagkräm. Inget man inte kan fixa själv hemma (förutom ångan då kanske...). Fast å andra sidan får man ju också lite skön musik, plockade ögonbryn och fransfärgning och sist men inte minst... TaDa!! Vaxning av överläppen som en liten extra bonus för presentkortet jag fick från kollegorna igår (*gapskrattar*).


Han hade kanske inte så fel den där turken på semestern när han sa att han tyckte att jag skulle ta bort mustaschen. Även om jag var rätt sur just då... Men nu säger jag tack till er mina söta kollegor för presenkortet, det gör att jag kan möta mina nya kollegor på måndag utan mustasch!

Har precis klämt i oss varsin semla också för säkerhets skull... Lill-sonen och hunden Nils är på besök. Han har växt men inte särskilt mycket, han ryms fortfarande i min hand

//Farmskan

PS! Mulle... skicka till mig så korrar jag mer än gärna (*ler*)
Kommer att sakna alla härliga diskussioner...


Kommentarer
Bottan

Hoppas bara du inte överger mina händer bara för en ynka vaxning ;)

Lycka till på måndag gumman

2011-01-15 @ 19:24:22
URL: http://bottan.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Farmskan

"Bättre att leva livet än att bara hålla sig vid liv..."

RSS 2.0