Det är inte lätt att va ödmjuk



Den här är till dig käre far! Och bara för att spä på dina "funderinga"r så glömde jag säga att taxichauffören som igår tog oss mellan kontoret och flygplatsen på vägen hem, för det facila priset av 950 kronor, KAN ha varit Norges sämste bilförare. Han pumpkörde konstant i 6 mil. Man var inte jättesugen på mat när man var framme precis för den man åt till lunch hade åkt upp och ner i strupen hela resan. Sådär... nu har jag nog retat mig färdigt (*skrattar*).

Men nu är det fredag och helg... tror det var längesen jag längtade så mycket till en helg som jag gjort idag. Beror säkert på att det börjar närma sig semester och att man är allmänt trött men också för att det är så mycket som rör sig just nu i mitt huvud och en massa som skall redas ut innan ledigheten. Så ikväll har vi bara ätit gott och delat lite vin och nu skall vi mysa i soffan. Tror vi behöver det faktiskt. Känns som om man aldrig någonsin har tid för varandra.

Det skulle behöva åska tror jag... varmt som bara den här hemma. På TV:n rullar något gammalt humorprogram med Magnus & Brasse. Vad hände egentligen med Brasse? Vad gör han idag? Fem myror och fyra elefanter, fel, fel, fel... Humor på hög nivå!

Någonstans där inne finns jag nog, men just nu är jag blind
//Farmskan

PS! Mulle! Sorry... men det var så himla sött!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Farmskan

"Bättre att leva livet än att bara hålla sig vid liv..."

RSS 2.0