Grattis Madde

Ett stort grattis till svärdottern som idag vann Åhus Beach soccer med sitt lag, Borens IK. Well done!! Det var extremt varmt att stå där nere och titta på, och jag har lyckats få världens fulaste bonnabränna... på vänstra sidan endast. Otroligt fult och bränner gör det också. Mina söner åkte dock ut i åttondelsfinal och de var nog ganska tacksamma för det med tanke på hur de mådde idag efter gårdagens festande på stan. Idrottskillar!

Stor-sonen med kompis huserar ikväll i källaren, imorgon startar deras resa till Las Vegas och jag har lovat släppa av dom i Hyllie... det blir säkert en härlig tripp och inget festande alls. Mina barn dricker nämligen inte...



But boys... ta det lugnt!

What happens in Vegas stays in Vegas
//Farmskan



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Farmskan

"Bättre att leva livet än att bara hålla sig vid liv..."

RSS 2.0