Inlägg från Lisa

Social-rundan är avverkad... vi startade med farmor Signe som satt och sov djupt när vi kom. Satt alltså rätt upp och ner på en pinnastol med ena foten uppe på en annan pinnastol och sov. Att inte människan rasar i backen...
- Nej men hej Lisa, säger hon till mig
- Lisa??
Japp, idag var jag Lisa. Ingen i vår närhet som jag vet heter Lisa, så vem det är lär väl förbli en gåta. Vi satt ute en stund i det fina vädret och hon var så söt i sin sommarhatt.



Tar man sen kortet från rätt vinkel slipper man de fula knutorna (*ler*)

En snabbis inom Kvantum för att panta flaskor... extremt mycket flaskor. Kön bakom oss var lång och irriterad... hade det varit jag hade jag gått i spinn. Men vi pantade på och kvitterade ut 211 riksdaler. Vidare till Fjälkinge och svärföräldrarna och sen en snabb titt inom Paps & Babs i kolonin. Solen stod på rätt rejält där så man fick sitta i skuggan. Sorgligt egentligen men det kan bli för bra också. I varje fall utan bikini och badmöjligheter.

Ikväll är det räkfrossa nere i Fårabäck för Farmskan. Maken skall vara inhoppare i sin gamla orkester ikväll så det blir lite partaj på varsitt håll. Men det blir ingen lång kväll för min del... känner mig lite trött och behöver nog sova ifatt lite, plus att jag tänkte mig en tur ner till beach-soccern imorgon där sönerna och svärdottern spelar för fullt.

Här kommer förresten bilder på det numera icke-existerande-ruttna-takhvetet

     

På måndag börjar återuppbyggnaden...

Ha en trevlig lördag kväll önskar
//Farmskan a.k.a. Lisa


Kommentarer
Kusin P

Har du glömt min mormor Lisa!

2011-07-10 @ 14:10:12
Bottan

Det måsta varit en väldig massa flaskor!!!

2011-07-10 @ 20:51:30
URL: http://bottan.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Farmskan

"Bättre att leva livet än att bara hålla sig vid liv..."

RSS 2.0