Telia

Telia är inte mina favoriter just nu... skiten fungerar inte igen trots alla möjliga åtgärder som jag nu gjort över telefon med deras tekniker (efter 18 minuter i kö). Därefter fick jag göra en omstart på allting igen och sen ringa upp igen (16 minuter i kö) för att göra en felanmälan.

- Du får betala tekniker själv om det är fel på din utrustning
- Du menar typ utrustningen jag köpte av er för 3 veckor sen
- Nej, men din dator så att säga
- Men då är det ju fel på alla datorer i huset...
- Eeehhh
- Ja, för det fungerar ju inte från någon dator. Dessutom fungerar det ju alldeles utmärkt att komma åt internet med ett mobilt bredband.

Känns ju väldigt bra om man fått rådet att slänga den gamla anslutningen om det sen visar sig att det är ett annat fel... det borde väl ge några gratismånader eller??

Sorry Paps... din gamla arbetsgivare imponerar inte

//Farmskan


Kommentarer
Pappa

Dom imponerar inte på mig heller Åsa. Det var bättre förr. Kram/Paps

2011-07-22 @ 12:45:31


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Farmskan

"Bättre att leva livet än att bara hålla sig vid liv..."

RSS 2.0