The Mud

Gårdagskvällen i Fårabäck var ljummen och trevlig, och dessutom fick jag stifta bekantskap med ett riktigt bra After Beach band som hette The Mud. De spelade mycket bra musik under tiden vi klämde i oss räkor. Eller var det räkor?? Mina var ett mellanting mellan vita och rosa, frågan är om de var kokta överhuvudtaget... Det var inte utan att man var lite orolig i magen under natten. Och Ja, det berodde i så fall på räkorna!

Försökte mig även på lite dans men märkte till min förvåning (!) att jag inte längre har någon kondis what so ever. Men herregud... dags att ta tag i den slappa kroppen!!

Makens spelning hade gått bra, samma låter som på den gamla goda tiden så det var bara att plugga i sladden och köra. En massa Lasse Stefanz och Christer Sjögren förtäljde han mig idag till frukosten... typ "Kan man älska någon på avstånd". Jag får rysningar bara jag hör det... Christer Sjögren. Men den låten har ju åtminstone fått en något annorlunda tolkning av texten som är betydligt bättre än originalet



Kan man älska nån med apstånd, jag har fått en andra chans
Tack vare farbror doktorn, och en framliden chimpans

Nu till beachen och kolla grabbarna och svärdottern!

Tjing och hej!
//Farmskan

PS! Jag saknar ord!!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Farmskan

"Bättre att leva livet än att bara hålla sig vid liv..."

RSS 2.0