Tobias Grahn

I dagens Kristianstadsblad fanns den sedvanliga "Sportduellen". Två personer som får uttala sig om helgens idrott, idag representerade bland annat av den smått hybriske Tobias Grahn i Mjällby AIF. Mannen som har en övertro på sig själv som är helt outstanding.

På frågan: Dam-VM, Sverige mot Nordkorea, vad tror du? svarar han ödmjukt:

Det är inte ett skit intressant. Jag har inte sett en dammatch på tio år. Men jag vet att tidningarna skriver mycket om det, men det bläddrar jag bara förbi, det känns passé för min del. Och då är det omöjligt att säga något om resultatet. Om jag skulle säga att det blir 1-0 (och nu kommer det...) framstår jag kanske som en komplett idiot och det vill man ju inte.

Nej men eller hur!! Varför befästa något på pränt som alla redan visste?



Det har varit en lugn och skön lördag som startade med en härlig stund hos thai-massören. Jag är fortfarande helt mör i kroppen efter hennes hårda fingrar. Gott, gott, gott. Sen en liten sväng till farmor som idag var mycket fundersam på det mesta. Kallelsen till sjukhuset för hennes utslag hade kommit och hon var nog lite kluven hur hon ville göra. Hon tror ju att man kan ta bort dem på plats och inte behöva åka in men det är ju helt omöjligt. Men utslagen är riktigt otäcka nu, även om de inte kliar så växer dom och är inte roliga... får kanske höra med doktorn först vad som egentligen händer om vi inte tar bort dom.   

Ja, det är inte lätt att bli gammal, som hon sa lite uppgivet när vi gav oss av.

Man ska kanske inte klaga när man är lite trött så här en lördag eftermiddag.
//Farmskan


Kommentarer
Maya

thai-massör? Bra för dåliga ryggar?

Hoppas du lever loppan annars denna söndag! ler

Kram

2011-07-03 @ 12:57:39
URL: http://mayashideout.blogspot.com/
Maya

Veronica jag tänkte gå med har inte gett besked och nu är där väl inga platser kvar :(

Lite synd... men så är det ibland!

2011-07-03 @ 13:30:36
URL: http://mayashideout.blogspot.com/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Farmskan

"Bättre att leva livet än att bara hålla sig vid liv..."

RSS 2.0