Tyvärr Helena på Viasat

Jag är väldigt tacksam för att du i april tog dig tid att lägga en kommentar på min blogg där du hälsade oss välkomna till Viasat och hoppades att vi skulle bli nöjda med er service och utbud. Tyvärr har ni över huvud taget inte levt upp till några av mina förväntningar... Hopplösa att komma fram till, avstängda kanaler, andra priser på fakturorna än vad er "säljare" utlovade. Så Nej, Helena. Jag är inte nöjd, inte alls!!

Och maken som tvunget ville ha Viasat har också fått sina fiskar varma

//Farmskan


Kommentarer
Viasat

Hej igen,

vad tråkigt att ni känner så.

Vi vill gärna hjälpa er och bringa kalrhet i det här.

Skicka ett mejl till oss: [email protected]

med abonnent- eller personnr samt vem som står på abonnemanget.

Skriv några rader om vad som hänt med så ska vi kika på det.



Bästa hälsningar

Linnéa

Viasat support

2011-08-01 @ 14:00:47
Maya

samma sak här... vi är INTE heller nöjda med Viasat!

2011-08-02 @ 00:44:53
URL: http://mayashideout.blogspot.com/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Farmskan

"Bättre att leva livet än att bara hålla sig vid liv..."

RSS 2.0