Inne eller ute?

Svaret är: I källaren!! Det är så jäkla hett här hemma nu så man blir helt tokig. Maken har varit på taket mest hela dagen och nu kom han in och var helt yr. Lite mat i magen, kallt att dricka och en iskall dusch gjorde susen så nu sitter han och äter jordnötter framför "Snobbar som jobbar" för att ta igen sig. Själv har jag inte gjort många knop idag, huvudvärk som alldeles säkert beror på att jag är dålig på att dricka. Åska och regn i natt hade gjort susen tror jag.

Var hos farmor en sväng på förmiddagen och det var inte så kul. Hon var helt virrig och hade inte många rätt idag. Antingen är det värmen eller också har hon fått sig en blödning i huvudet efter fallet. Jobbigt är det i varje fall för man vill inte se henne sån när man vet hur pigg hon är annars. De trodde också att hon var på gång att få en lunginflammation och det är ju aldrig riktigt bra. De hade både fått klä på henne och annat och DET är inte farmor (*ledsen*)

Men ibland glimtade humorn till. Som när jag frågade om hon suttit ute i värmen
- Ja, igår satt vi ute nästan hela dagen
- Ja, det är skönt nu... jag fick åka in härom dagen och försöka hitta en ny bikini
- Ja, det är väl inte så konstigt så som du har lagt på dig!

Katjing på den!! Sa jag att hon var virrig??

Nu är den fem dagar långa minisemestern slut och jobbet kallar imorgon igen
Let your love flow!!

//Farmskan


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Farmskan

"Bättre att leva livet än att bara hålla sig vid liv..."

RSS 2.0