Kära Trafikverket

Alla dessa skyltar...

Begränsad framkomligt på grund av asfaltsbeläggning 7/6-16/6
Idag är det den 17 juni... jag kan säga att framkomligheten var fortsatt begränsad

Begränsad framkomlighet april 2011 - december 2012, välj om möjligt annan väg
Jaha... kanske inte helt lätt om man skall köra Kristianstad - Lund varje dag i två år.

Sen om jag får fortsätta gnälla lite så tycker jag att man kanske borde väntat med att lägga asfalt på en liten del av sträckan (dessutom en sträcka som inte omfattades av själva ombyggnaden av E22:an) tills man var färdig med det stora jobbet. Men vad vet jag liksom? Och om man nu bygger förbipassager där nya broar och tunnlar ska byggas så är det ju hyfsat bra om ni sedan inte är inne och kör med era arbetsfordon INNE i passagerna. Skapar lite oordning om man säger så...

Kära Trafikverket... hör min bön!



Sista soliga kvällen på ett tag verkar det som så den grillade korven med goda tillbehör satt fint. Att sen Paps & Babs tittade förbi gjorde bara det hela ännu bättre. Idag är det fredag och vem vet... kanske det händer något riktigt roligt ikväll

//Farmskan


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Farmskan

"Bättre att leva livet än att bara hålla sig vid liv..."

RSS 2.0