Kasta inte spjut...

i gummibåt säger jag till min Far!



På din insinuerande fråga "om jag skulle vara hemma ikväll i lugn och ro" är svaret Nej. Jag skall till Bottan på massage och det skall bli riktigt skönt. Och samtidigt vill jag bara helt kort nämna ord som Helgaland, Tyskland, Kolonin, Bordershop, Boule, Bröllop, Sångföreningen, PRO... Så det verkar inte som om man får någon lugnare tillvaro precis när man blir pensionär heller.

Hade en jättemysig kväll, eller italiensk afton, hos Tellan igår. Underbar mat och goa skratt om ditten och datten, fem minuter av egen tid var en underbar idé. TACK vänner för att jag fick lite ny energi och kärlek.

Fatta att det är Midsommar nästa vecka och sen är det några få veckor till semester och sen är det höst (*skrattar*). Tiden går så fort så man nästan hisnar. Men just nu längtar jag bara till att vi skall få taket avklarat någon gång så det inte hänger över en hela sommaren. Byggmästaren verkar vara som bortblåst från jordens yta... ja ja, det löser sig väl det med.

Måste snart... eller?
//Farmskan


Kommentarer
Pappa

Jag går på fotboll också ibland!!!!!!!

2011-06-15 @ 22:23:34


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Farmskan

"Bättre att leva livet än att bara hålla sig vid liv..."

RSS 2.0