Kundvagn 3266

Hallå du härliga semesterdag... sa jag till klockan som ringde vid fem. Eller inte förresten... jag ångrade faktiskt att jag bestämt mig för att köra tidigt. Men nu var både jag och hunden vaken så det var lika bra att pallra sig upp. Exakt tre timmar senare, klockan 08.03 vandrar jag in genom de nyligen öppnade Ullaredsdörrarna med kundvagn nummer 3266. Det där är faktiskt ganska fiffigt för alla vagnar ser precis likadana ut nämligen (= överfulla) och det är så lätt att ta fel. Själv traskade jag iväg med en annan vagn en god stund innan jag insåg att det där innehållet inte såg så bekant ut. Panik innan man hittar sin egen igen.

Det är två år sedan jag var där sist tror jag och stället är ju helt förvandlat... eller också är det jag som har ändrat mig. Hittade nämligen precis ingenting i klädväg. Underkläder och ett par tights var det enda. Istället hamnade både det ena och det andra "jättebra-att-ha-i-lager" prylar i vagnen, så nu är förrådet laddat till 2047.

Klockan 10.12 checkade jag ut och begav mig hemåt... Speedy gonzales!!

Och nu blir det reklamfilm:



Vi är allt bra vi!! Se så... ladda hem appen och börja använd den.
Det kommer mera härliga saker i den inom kort så... vad väntar ni på?

//Farmskan

PS! Rita... håller tummar och tår!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Farmskan

"Bättre att leva livet än att bara hålla sig vid liv..."

RSS 2.0