Ödets ironi

Är det inte ödets ironi att biverkningarna av Losec är magont?? Till slut vet man ju inte om man har ont i magen av magkatarren eller av biverkningarna... men det är väl någon mening med det också som jag inte förstår. Dags att sluta medicinera kanske, det där med att knapra piller är ändå inte min grej, är glad om man slipper.

Jag läste en artikel som sa att typiska stressymptom är: Äter för mycket ......... impulsköp ...... kör bil alldeles för fort. SKOJAR DOM?!? - det där är mina tankar om en helt perfekt dag!
(Citat från kusin P - *skrattar*)



Ett nytt kylskåp är inhandlat och installerat... så jäkla skönt. Har stört mig sjukt mycket på det där integrerade möget som vi köpte när vi gjorde om köket. Egentligen skulle jag vilja göra om hela skiten men det är väl inte att tänka på. Först måste vi gå på källaren och fixa golv och tak där i varje fall, sen vill jag fixa baksidan, sen vill jag... eller också kanske flytta (*ler*)

Men det är fantastiskt spännande när man rensar ett gammalt kylskåp... man hittar mer eller mindre fräscha saker där inne. Oh... äckligt!

En kul vecka väntar... med bland annat en sväng till Oslo

Vad är det som gnager??
//Farmskan


Kommentarer
Git

Tycker också det verkar som en perfekt dag?! Äter samma piller, fast jag har bara gott och säga om dom.

Vad det är som gnager? Har du fått mina nattgäster, för här är det ett tag sedan de sågs till. Ha de gott och hälsa Mette.

2011-06-27 @ 22:26:20


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Farmskan

"Bättre att leva livet än att bara hålla sig vid liv..."

RSS 2.0