Överraskning

Fy vilken natt jag har haft... och det var inte för att maken åter flyttat in i det gemensamma sovrummet. Nej, det var min mage som krånglade. Haft ont som bara den. Jag hatar att vara dålig!! Somnade till slut fram emot morgonkvisten och vaknade sen inte förrän närmare tio. Tog en kopp te och la mig i solen och fortsatte vila. Maken tog sig upp på taket och fick efter mycket pust och stön och några hostattacker till slut ner den gamla antennen. Grannarna undrade nog vad han höll på med, men nu är åbäket nere.

In i duschen sen bägge två och på med lite nya kläder... för att åka på syskonträff hos mellanbrodern i Kiaby. När vi satt i bilen dit säger maken:
- Tror fasen de skall gifta sig... inte bjuder man väl klockan tre annars

Och mycket riktigt... syskon, föräldrar och barn var samlade och strax efter oss kom "prästen" (eller den moderata fru talmannen i kommunen). Och efter världens kortaste vigsel där Håkan lyckades säga Ja två gånger var de så äkta makar.



Lite lekar, mat och vin, bröllopstårta och hela tjillevippen som man säger. En underbar och härlig sommardag som passade perfekt för vigsel i trädgården. GRATTIS Håkan och Catarina!!

Nu hoppas jag bara att jag snart blir bättre i magen och att jag får sova inatt
Imorgon tar vi en tripp till Modern i Växjö

//Farmskan


Kommentarer
Maya

Gud vad härligt! ♥ Eller underbart man kanske bättre beskriver det, vi ska på bröllop om några veckor :)

Våra underbara vänner Jörgen och Anette ska gifta sig :)

2011-06-05 @ 09:10:53
URL: http://mayashideout.blogspot.com/
Maya

Ja jag bor sådär perfekt, och älskar min tomt som är en skogstomt så gräs och blommor kan få bli lite vildvuxet.

Du vet där lena har sin stuga, följ stranden mot Åhus, gå upp precis där skjutfältet slutar och där bor jag, ca:200 meter från stranden :)

2011-06-05 @ 09:38:52
URL: http://mayashideout.blogspot.com/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Farmskan

"Bättre att leva livet än att bara hålla sig vid liv..."

RSS 2.0