Aftonbladet?

Eller Expressen... ja, frågar du min man så får det bli bägge. Veligare man än honom får man leta efter... i varje fall när det gäller vissa saker. Veligheten kan i och för sig lätt förväxlas med lathet tror jag. Å ena sidan viljan att åka och träna med sina musikkompisar eller å andra sidan sitta i lugn och ro hemma. I flera dagar har han sagt till mig att "på tisdag skall jag verkligen åka och träna" och det gällde fram tills idag när det helt plötsligt lät "nej, jag orkar inte idag (heller), det är så skönt att vara hemma". Men ge dig!! Åk iväg nu... och iväg åkte han (*ler*). Tänk vad lite peppning kan göra.

På tal om kvällstidningar så kan man ju verkligen ifrågasätta deras alltmer bristande nyhetsbevakning... idag hade man en artikel om att en av deltagarna i "Ensam mamma söker" skulle operera brösten... utan bedövning. Men snälla nån... VEM bryr sig!?? Ikke jeg

Har precis hjälp stor-tösen med ett CV för ett nytt jobb... men nej, inget jobb här hemma utan ett nytt jobb på Madeira. Hon verkar ha hittat sin plats på jorden. Men det är bra att de utmanar sig själva tycker jag (och så ger det ju mig och maken en möjlighet att åka och hälsa på lite varstans...). Nästa anhalt måste bli Basel nu och ett besök hos stor-sonen. Finns snart inga ursäkter längre, bara att boka!



Muuuuu  //Farmskan


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Farmskan

"Bättre att leva livet än att bara hålla sig vid liv..."

RSS 2.0