Gästrum... check!

Jag tror att vi just nu har jagat runt tusen dammråttor... så blir det nämligen efter en helg med Ramsey i huset. Fantastiskt bra hjälp när man skall städa. Annars har det mest varit synd om honom i helgen för han hade tydligen fått i sig något olämpligt i veckan så han hade problem med magen. Och jag kan bara säga en sak... de "äggafisarna" som han släppte i helgen de bidrog extremt mycket till växhuseffekten... han var den globala uppvärmningens okrönte mästare.


Söndagen har inneburit möbelhämtning hos Modern och Rolf. Så upp med tuppen, bort till macken och hämta släp (det största vi kunde hitta ifall ifall...) och sen iväg. Modern tyckte vi kunde passa på att "köra inom IKEA och köpa en byrå till dom när vi ändå körde förbi" och visst, det fixade vi på vägen upp. Hade sen en trevlig dag där uppe med lite god lunch, en fantastisk rabarberpaj som lill-dottern gjort till efterrätt plus ett släp med lite möbler med hem. Så nu efter lite montering och ommöblering har vi fått ett riktigt fint gästrum i källaren. Så gott att ha när barnen kommer hem eller när man får annat besök.

Sitter just nu och tittar på mitt favoritprogram "Mästarnas mästare"... hoppas den manhaftiga kvinnan får åka hem idag. Gillar inte hennes attityd... däremot är jag djupt imponerad av Stenmark, helt otrolig!! Måste ju kännas helt omöjligt att möta honom, kvittar vilken gren det är så är han en helt otrolig tävlingsmänniska. I'm impressed!

Och sen vill jag säga till min svärdotter... det är inte snällt att lägga upp sådana här bilder. Man blir ju så sjukt sugen på en valp igen. Bara kolla!



Ny vecka, nya utmaningar... och allergin är borta

//Farmskan



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Farmskan

"Bättre att leva livet än att bara hålla sig vid liv..."

RSS 2.0