Jag ger det en, säger en...

...chans till. Visar det inte under 62,5 imorgon då ger jag mig själv ett psykbryt i present och sen ger jag helt enkelt upp hele skiten! Basta

Att vara på kontoret hela veckan har gjort underverk med min "att-ta-itu-med-lista" kan jag lova och det är mer än prydligt på mitt skrivbord just nu. Avrapporterat en hel del idag också plus att jag fått grönt kort för ett nytt projekt också... så vad kan man mer begära?

Som ni ser lever livet... skall ju snart till Bottan och få massage och maken står väl snart i dörren kan jag tänka (dags att förbereda vikningen som lite välkomstpresent).

Sa jag att jag kom in på sommarkursen? (*ler brett!*)



//Farmskan


Kommentarer
Manne

Grattis till kursen! Ha en varm o skön helg! Kram

2011-05-06 @ 17:04:54


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Farmskan

"Bättre att leva livet än att bara hålla sig vid liv..."

RSS 2.0