Mittwoch

Redan onsdag och utförsbacken till helgen har börjat. Känner mig rätt trött och vet inte riktigt varför, sover som jag ska och har inte varit ute och slarvat sent heller så... då återstår bara åldern (*ler*). Måste ju skylla på nåt.

Gårdagen ägnades åt firande av olika slag. Först lite "lykke til-frokost" för en dansk kollega som skall gifta sig på lördag (och frokost i detta fall betyder lunch... de har lite svårt med språket de där danskarna). Efter jobbet var det After work på Bishops Arms med lite högskolekompisar och sen direkt därifrån till 60-årskalas hos min svåger... pust! Nu förstår jag varför jag är trött. Sleven kanske inte skall vara i alla grytor jämt...

Just nu är jag i varje fall i lugn och ro i hemmet och dessutom helt solo eftersom maken är på förberedelser inför grillkvällen på lördag med "Sir Väs-klubben" och Dottern är och tränar och sen väntar nattjobb. Men lite kaffe och slapp i soffan är inte fel.

Tips till något av mina barn:
Kanske Wallenbergs skor har presentkort... för visst är det väl Mors Dag på söndag?



Dagen idag har inneburit Danmark och Glostrup... det er hyggeligt!

Tror på fullt allvar att jag kan snart kan prata flytande danska
//Farmskan


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Farmskan

"Bättre att leva livet än att bara hålla sig vid liv..."

RSS 2.0